sometimes i get a good feeling, yeah.

Heiii :*
dagen i dag har varit så däääär för jag har haft ont
i mitt revben när jag andas och rör mig hela dagen och
har fortfarande de :( och så har jag varit sådär äckligt trött med xD
Musiken va rätt chill iaf för jag sanna sebbe gelhat och samuel
satt inne i ett grupprum och skulle spela gitarr men de blev inte
så mycket spelanade XD men de va kul iaf ;)
sen på tyskan skulle vi bara göra något litet test så vi
fick sluta 35 min tidigare ! :D
Sen efter skolan så skulle jag tränat men de blev inte så för
jag mådde inte så bra och så skulle jag till doktorn med.
för typ varje dag så blir jag yr,mår illa och får feber bara sådär lite random.
Och dom trodde att de va något med blodvärdet tror jag, så ska dit
och ta lite tester igen på freeedag ):.
Har bara chillat sen dess och ska snart eeeeeta :)
och juste på torsdag fyller jag 14 :DDDDDDD fast vill egentligen inte bli äldre....
aja hare besthest !
// issa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: