Presentation !

Hejsansvejsan!
Jag heter Isabell Englund men kallas för issa :)
Just nu är jag 13 år men fyller 14 på torsdag (alltså den 9 februari) !
Jag bor i lilla mönsterås som ligger utanför kalmar.
Jag har en mamma och en pappa och sen syster och en brooooder :D
på fritiden tränar jag på gym , är med kompisar , sitter vid datorn och
lite sånt. d
Jag har ridit sen jag va 5 år men slutade i höstas pga att jag helt enkelt
tröttnade , men jag tröttnade bara på själva ridningen inte på hästarna xD
Mina bästa vänner heter sanna , emma , malin och iiisac :)
Jag har många bästa vänner men det är dom som jag har varit
kompis med längst och som står mig närmast!
ehhhhhm asså jag vet inte riktigt vad man ska skriva mer xDD
men ja de va lite om mig och sååå , juste jag och sanna hade
en hästblogg tsm förut men båda har slutat bloggat där så jag kände
för att börja igen ;)
Och tack tilll denna bästa emma som fixat headern och designen :DDD
och hennes blogg hittar ni hääääääääär http://emmawardag.blogg.se
och där fick ni en liten bild på miig oxå ;)
aja ha en bra kväll :D
// issa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: