lite sådär om dagennnn ^^

Godkväller :DDD
Just nu sitter jag hos sanna och jag ska sova här inatt :)
aja dagen började med att pappa väckte mig för vi skulle
till kalmar med sandra och köpa grejjor till hennes lägenhet.
Så vi åkte in till kalmar och så skulle hon köpa en soffa av
nån kille och så fick vi 2 bokhyllor på köpet så jag fick en
och hon fick en ! :D
Sen när jag kom hem så satt jag vid datorn och sen kom
sanna och hennes mamma och hämtade mig och så åkte vi hem
till henne :)
Så nu har vi ätit fondué och kollat på melodifestivalen och haft super
myyysigt (a)
snart ska vi kolla på paranormal activity 3 tror jag och jag kommer
pissa ner mig :DDDDDDDDDDDD
HEHEHEHEHE aja men hare bäst :)
extremt snygg bild på mig och sanna :D
// issa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: