godmorgon :)

Nu sitter jag hemma hos sanna och har nyss duschat :D
är lite forever alone för sanna är inte hemma för hon är
på kurs men eftersom jag sov hos henne så orkar jag
inte åka hem så jag väntar här tills hon kommer hem :)
Och juste hon fyller år idag så grattis till dig bästa vän , jag älskar dig<3.
funderar på att kolla på "jag saknar dig" , har inte sett den och
alla säger ju att den är bra så får väl kolla på den då ;).
Senare när sanna kommer hem så kommer hennes släkt
och firar henne och då skulle jag va med , de kommer bi
awesome ! :DDD
Och sen ikväll så är de ju ponnyakuten :D !
De är seriöst de bästa programet som finns!
Ah men nu ska jag kolla på film så ni får ha en
fortsatt bra dag så bloggar jag lite senare :).
Och jag ska försöka att lägga ut MINST 2 inlägg varje dag.
Juste jag glömde skriva vad denna blogg kommer handla om ...
men den kommer handla om min vardag , om mina vänner och så
kommer jag videoblogga så mycket jag kan och lite sådant :)
// issa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: